Меню
Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Не підлягають обміну та поверненню вироби з розділу OUTLET.

Повернення/обмін товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».


Усі витрати, пов'язані з поверненням/обміном товару належної якості, несе покупець (зокрема витрати, пов'язані з доставкою)

Якщо протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару було виявлено суттєвий недолік (брак), товар приймається продавцем для ремонту або обміну, а за їх неможливості - для повернення коштів. У разі виявлення браку напишіть, будь ласка, нам про це в Instagram Direct. У такому разі повернення товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта», а витрати, пов'язані з доставкою товару неналежної якості, здійснюється за рахунок продавця.

Для оформлення повернення чи обміну обов'язково потрібно заповнити «Бланк повернення та обміну», який покупець отримує разом з замовленням. Якщо вам потрібна консультація - просимо вас написати нам в Instagram Direct aбо зателефонувати за номером 067 333 06 65

Вимоги до виробів, які повертаються:
1. Від моменту отримання покупцем виробу пройшло не більше ніж 13 календарних днів.
2. Річ не була у використанні та зберегла свій товарний вигляд.
3. На одязі відсутні будь-які плями та сліди від примірки.На виробі є усі етикетки, наклейки, ярлики тощо.
4. Виріб не підлягає обміну чи поверненню, якщо один з пунктів не дотримано.

Повернення коштів:

1. Після отримання товару та підтвердження, що вимоги до повернутого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів.
2. Повернення коштів здійснюється переказом на рахунок покупця, не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання продавцем поверненого товару та підтвердження дотримання покупцем умов повернення товару.
3. При поверненні коштів на банківську картку покупця, термін надходження коштів на рахунок покупця може залежати від політики установи банку, який випустив картку.